If Memory Serves
S2, E11: It's Midnight Run, Alphas-style as Hicks and Kat transport a valuable Parish asset: a babbling, off-his-nuts memory sponge Alpha named Roland. Roland just might hold the strategic intel they need to stop Parish...if they can outrun and outwit Roland's seemingly indestructible Alpha "caretaker". Meawhile, Rosen is on his own hunt- for Parish' Achilles' Heel, a weak point to strike at. But Senator's Burton sudden presence in the Alphas office threatens to expose Rosen and Nina's own Achillles' Heel.