If Money be not thy Servant, it will be thy Master
S1, E5: The president from the Republic of Poliador arrives in Japan, and the Modern Crime Prevention Task Force are assigned to protect the embassy. After a body is found inside the building, the president and Daisuke are forced to the panic room.