If Something Happens to Me
S1, E1: A young mother in Utah vanishes and the only suspect, her husband, acts suspiciously. Stephanie Bauer examines never-before-seen home video recordings that shed light on the dramatic events surrounding the disappearance of Susan Cox Powell.