If the Shoe Fits
시즌 4, 에피소드 12: Gabrielle, Xena, Joxer and Aphrodite (Renee O'Connor, Lucy Lawless, Ted Raimi, Alexandra Tydings) use storytelling to help a runaway princess (guest star Olivia Tennet) realize the importance of home.