If This Doesn't Work, It's Over
S1, E1: The Quinn-Davises are a blended family divided against itself. The kids are acting out and the parents are on the cusp of divorce. Jo whips them into shape but when a child ends up in the hospital and another receives devastating news, will Jo be enough?