시즌 1, 에피소드 3: Amanda (KATE JACKSON) helps Lee (BRUCE BOXLEITNER) pursue a brain-controlled killer in the clutches of a revenging doctor (MICHAEL FAIRMAN). They discover the killer was with them every step of the way.