If You Are Watching This I Am Dead
S1, E2: After a mysterious phone call, Meg Fitch must collect a large sum of cash in order to get her daughter Amber back safely. Meanwhile, the Pakistani Ambassador is tasked with doing the unthinkable to get his son back. Elsewhere, Dunn and Finley begin working together to track down the whereabouts of a missing secret service agent and uncover a surprising secret. At the mansion, the students of Ballard High School are tested by their captors. Dermot Mulroney, Michael Beach, James Lafferty, Max Schneider, Stevie Lynn Jones, Joshua Erenberg and Max Martini also star.