Сезон 1, серия 2: The kids are forced into doing self introductions... However, it appears that the self introductions that Sonozaki wants them to do requires much more than the usual name and what class they're in. They find out that every wrong answer has a penalty, and painfully learn that they are indeed connected to each other...