If You Can't Stand the Heat
S15, E1: It's the annual Factoria Flower Show, but a heat wave is sweeping through the cybersite. Dogs are panting, people are sweating, even the plants are wilting! Can the CyberSquad and friends find a way to keep their cool and save the show?