If You Don't Like My Story, Write Your Own
S1, E4: Reclusive trillionaire Lady Trieu finally enters the stage with a mysterious offer. With Blake getting closer to the truth of her coverup, Angela enlists Looking Glass for help. Meanwhile, The Lord trains two new servants.