If You Slay Dragons For Me
S1, E4: Real Madrid faces Man City again. After last year's tough loss at Etihad, the team must overcome obstacles. Rüdiger, Nacho and Lunin become heroes in an epic penalty shootout defining club greatness. Together, they're unbeatable.