If You Want the Right to Answer /
S1, E3: The quiz meet between Sekigawata, Miyaura, Asagaoka, and Buzou High Schools has begun. Shiki and Mari have won their way through the first round, but Shiki struggles with some of the most commonly asked questions in quiz bowl, known as "classics." As Mikuriya Chisato of Miyaura High School keeps getting one right answer after another, Shiki is beginning to feel frustrated by his inability to predict the latter half of the questions given. Will he be able to buzz in when it comes down to it?!