If You Work for a Living, Why Do You Kill Yourself Working?
시즌 4, 에피소드 13: The DEA brings Nancy in for questioning. Then she must explain things to Esteban. Celia travels deep into Mexico to make amends with estranged daughter Quinn. Meanwhile, Silas meets Lisa's ex-husband and Doug finds a reason to live. Nancy makes a shocking revelation to Esteban.