IFF
S3, E2: The Rocinante answers an unexpected distress signal. Bobbie and Avasarala find themselves being hunted by a mysterious captor. UN Secretary-General Sorrento-Gillis brings in a colleague from his past to lend an ear during this crucial time of war.