Сезон 6, серия 2: After learning the school fire wasn't an accident, Chief Boden (Eamonn Walker) turns up the pressure on Severide (Taylor Kinney) and Casey (Jesse Spenser) to investigate the cause of the fire that trapped his wife. Fueled by a competitive bet against Firehouse 87, Mouch (Christian Stolte) pushes all of the wrong buttons in his need to win the competitive challenge known as the firefighter muster. Meanwhile, as Kidd (Miranda Rae Mayo) settles into her new living arrangement, her unresolved feelings prompt her to question the intentions of newcomer Hope (guest star Eloise Mumford).