Ihea 'oe i ka wa a ka ua e loku ana?
S10, E12: When a list of undercover CIA agents is stolen, Steve and Five-0 enlist the help of Magnum (Jay Hernandez), Higgins (Perdita Weeks), Rick (Zachary Knighton) and TC (Stephen Hill) to get it back and protect national security. Also, Higgins gives Tani some personal advice.