Ilha Das Flores
S1, E5: Halina, Jakob, and Bella search for those missing in Lvov. Addy and Eliska attempt to enter Brazil. Genek faces a Siberian winter and a question of faith. Sol and Nechuma observe Rosh Hashanah.