Raising the Bar I'll Be Down to Get You a Taxi, Honey
S2, E6: Jerry takes on a pro bono case in which he defends a man arrested for running over his crooked lawyer with a car. But it looks like he's going to have to rely on jury sympathy instead of facts to get an acquittal. In a rush to get through cases, Richard pleads out a man caught red-handed breaking into a medical laboratory, but he fails to find out the full story. And Bobbi's final divorce papers are ready to sign.