I'll Keep Climbing
S2, E11: A mystery emerges in the wake of someone's death. Meanwhile, Gunnar and Scarlett receive a remarkable offer from Kelly Clarkson; Juliette's public image continues to decline; and Maddie and Daphne help Deacon get over a case of writer's block.