I'll Lay My Monsters Down
S6, E12: Hank makes a big decision about his future, which affects his future with Faith. Charlie and Marcy also make a decision. Troops must be rallied to ensure Atticus makes it to The Greek Theatre for his co-headlining gig with MARILYN MANSON. A call from Becca and a visit from a dearly departed friend set Hank in motion.