I'll Sleep When I'm Dead
Сезон 3, серия 16: Dottie and Goodwin question Bob’s ability to lead under pressure when the successful MaxDot television commercial generates more business than they can handle. Meanwhile, Abishola is unsure whether Bob’s newfound success is worth it if it means he’s never home.