Ill Tidings
S5, E6: Holmes and Watson investigate a mass murder when a chef and his patrons are poisoned after dining on a tasting menu tainted with snake venom. Also, Detective Bell's crush on a work colleague makes Holmes realize his and Fiona's (Betty Gilpin) relationship is at an important crossroads.