I'm a Hand Model
S1, E3: With Avenue 5 staff slacking in their customer service, Ryan offers Karen the opportunity to channel her unique talent for speaking the passengers' language. Judd outlines the plan for a rescue mission and tasks Iris with organizing a vigil on Earth to raise the money to fund it. Rav endures a barrage of messages from the ship and handles an unruly press conference.