I'm Afraid of What I'll Find
S5, E8: As Patty (Glenn Close) threatens to expose the insider trading by Channing McClaren’s leading financier, Chris Sanchez (Chris Messina) uses McClarenTruth to release information charging the Army with redeploying mentally ill soldiers. Meanwhile, Ellen (Rose Byrne) gets closer to identifying the man she suspects Patty sent to kill her.