I'm Alive and On Fire
S4, E4: Alcide helps Sookie hunt for Eric; Marnie searches for guidance to break a spell; Bill discovers a common bond with the Bellefleurs; Jason begs for liberation from Hotshot; Sam penetrates Luna's inner circle; Arlene sees the writing on the wall; Tommy returns to his roots.