I'm Good
S2, E1: Season 2 Premiere. Ben and Cam return from a successful trip to Tokyo full of optimism--and with duffle bags of hoodies for a CRISP pop-up store event. Back from her soul-searching globe-trot, Rachel realizes she still has feelings for Ben, but discovers he's seeing Julie. Rene puts up a head-turning Rasta Monsta billboard that incenses his girlfriend; Domingo expands his business beyond dog-walking.