I'm No Prodigy
S1, E2: Minato learns from Chinu Kawakubo about a promise they made in the past. To fulfill their promise, he decides to join the water polo club, much to the delight of Eitaro Oka and the team captain, Jo Jojima. They utilize his fame to recruit members, but...