I'm Praying for a Miracle
S7, E1: Cortney and Colt take the next step and move into her parents' house, despite Cortney's concerns about Colt's loyalty. Jovi helps Yara study as her citizenship is on the line. Robert and Anny have heavy emotions as they welcome their new baby.