I'm Sorry, I'm Lost
S3, E13: In the Season Three finale, Death continues to shuffle its deck randomly for would-be clients of Fisher & Diaz. Meanwhile, Nate looks to quell his inner demons through extreme remedies offered at a local bar--giving Claire way more baby-sitting action than she bargained for. Also, Ruth shakes up the family with some unexpected news.