I'm with the Maestro
S1, E5: Rodrigo seeks guidance to rid himself of his “dreadful passion.” With Thomas gone on a sabbatical, Cynthia bonds with Betty. In the middle of Alex’s showcase -- an intimate dance with his roommate -- Hailey is summoned by Rodrigo to keep him from seeing Ana Maria. When she heads to Alex’s apartment later, Hailey doesn’t like what she finds.