Сезон 1, серия 8: A body discovered in a park appears to be the work of Charles Hoyt, the imprisoned serial killer who once abducted and nearly murdered Jane. As Maura tries to get inside the mind of the killer, Jane struggles to keep her fear in check. Recurring guest star BILLY BURKE (Twilight) appears as FBI Agent Gabriel Dean.