Imaginationland: Episode III
S11, E12: Inside Imaginationland, Stan and Butters engage in the battle of their lives as they fight the army of evil imaginary forces. Meanwhile, Cartman goes all the way to the Supreme Court to get Kyle to pay up on their bet.