Import and Export
시즌 1, 에피소드 1: Oskar looks for his place in Madrid in the 1980's. Orphaned and hardened by the difficult environment in which he grew up, at 27 only one thing is clear to him: he has to get ahead no matter what. So the day he crosses paths with the mysterious and rich Sara Farad, he leaps at his chance to peer into the luxurious and exciting life that could await him with her and her family...