Impossible Perpetrator
S1, E6: When teen Candace Hiltz is shot dead in Prison Valley, the cops pursue her troubled brother James. With no evidence against him, the case goes cold until ten years later when a cop's storage unit is discovered to contain evidence in Candace's murder.