Imposters
S1, E5: When a series of home invasions are committed by SWAT imposters in an upscale neighborhood, Hondo and the team suspect the burglarized families are all hiding something. Also, when Deacon and Luca are assigned to protect a visiting professional hockey player who is receiving death threats, his penchant for trouble becomes a complication.