Impulse Control
시즌 1, 에피소드 5: Ralf is on the lookout: who is the mysterious woman who always writes on his car? After a misunderstanding, he suddenly has a dog and a date with a stranger that takes a completely unexpected turn. Maria also has a date - and gets carried away with an act that ends the day in disaster.