In Blackest Night, Pt. 2
S1, E5: A squad of indestructible androids called the Manhunters arrives on Earth and arrests Green Lantern for interstellar atrocities and abuses of power. While the Manhunters take Green Lantern to appear before an intergalactic tribunal the Justice League comes to his defense trying to prove his innocence. Part 2 of 2.