In Case of Abnormal Rhythm
S1, E9: Michael and Kate are forced to work together to try and save a patient with a deadly virus. Meanwhile, at Holt Neuro, as Michael treats a nervous bride-to-be who is experiencing headaches, he notices her mother is exhibiting symptoms of a serious condition.