S3, E8: Beverly insists on hosting a big family gathering for Thanksgiving, but tension builds when brother-in-law Marvin tricks Pop-Pop into thinking the Turkey Day celebration is elsewhere. Meanwhile, Barry and Erica turn the traditional holiday toast into a game of one-upmanship.