In Control
Сезон 1, серия 4: When an assassin attempts to kill President Reagan, Philip and Elizabeth scramble to handle the fallout within the KGB. Meanwhile, Stan pressures his source within the Rezidentura to find out if the KGB was responsible for the attempted assassination.