In Country... Club
Сезон 5, серия 1: When Steve is selected to sing the national anthem at the Langley Falls Veterans' Day celebration, he gets some heat from Stan who doesn't think he's ready for such an undertaking. Unimpressed with Steve's vocal talents, Stan decides Steve needs to experience real war in order to sing about our country's military prowess. But things quickly go south when Roger gets involved and Steve goes bananas.