In Goddess We Trussed
시즌 11, 에피소드 17: Andy's off-duty and slightly underhanded work to prove that Hatcher killed his own wife lands him a transfer out of the 15th precinct and into the Bellevue Morgue, engineered by Detective Hatcher. Meanwhile, the squad is up to their whips and chains after a dominatrix is found murdered.