In Good Voice/Wartz's Family Tree
S1, E39: As Snook and Bob are imitating different animal sounds, they learn that Oko has a case of laryngitis. Wartz hears Burdette and Ick discussing their family trees and grows concerned that he doesn't have one--so he settles for a family log.