In My Best Interest
Сезон 3, серия 10: Ghost races to retrieve evidence that could compromise both him and Tommy, while he must throw the party of his career at Truth to land the club deal with the Bassets. Greg makes a shocking discovery in his pursuit of the mole with fateful consequences. Tasha forms an unlikely alliance in an attempt to save her family, while Ghost executes his plan to take down Milan. But will Tommy make a move that will change everyone’s life forever?