In Name Only
Сезон 1, серия 17: As Jason and the SEAL Team come closer to avenging the loss of Echo Team, Mandy takes matters into her own hands after her boss won't green-light her mission to take out their biggest target. Also, Jason is unsure of where his relationship with Amy stands.