S2, E1: In the season premiere, Jane escapes CIA custody, only to be recaptured by the team who convince her to become a triple-agent within her old terrorist organization, where she unlocks some major secrets from her past. Meanwhile, recent betrayals from both sides threaten to tear her and the team apart for good. Luke Mitchell, Michelle Hurd And Archie Panjabi join the cast.