Fixer to Fabulous: Welcome Inn In Over Their Heads
S1, E1: Dave and Jenny Marrs purchase a historic 1800s home with dreams of creating a one-of-a-kind bed and breakfast, but demolition reveals major construction issues and a bee infestation that force them to realize their dream comes at an enormous cost.