In Place of Anger
시즌 2, 에피소드 6: Mitzi Huntley arrives back in Nate and David's lives thanks to a comparison-shopping widow. Meanwhile, Ruth's estranged sister Sarah arrives for an unexpected visit. Later, a vodka-fueled family dinner casts a pall over Nate and Brenda's happy news.