In Sickness
S2, E21: Lockhart/Gardner defends a patient in a liver transplant case against rival attorney Patti Nyholm; however, the case takes a turn when Patti is fired from her law firm and asks Lockhart/Gardner to represent her. Meanwhile, Alicia deals with emotional fallout from Peter's one-night stand with Kalinda.