In the Belly of the Whale, Part 2
S1, E2: After discovering a clue about a murderous foe, Jonah travels to a wondrous land to locate a great evil and avenge his family. But his search lands Jonah in mortal peril that only the great shepherd Meyer Offerman can rescue him from. Meanwhile, down in the land of Florida, Millie Morris discovers that evil has many faces and that her search for truth may reveal more than she bargained for.